Medlemmar

Wienerberger

Wienerberger Wienerberger är Sveriges största tillverkare av fasadtegel. På Haga Tegelbruk i Enköping tillverkas fasadtegel och även marktegel. På Sköldinge Balkfabrik tillverkar Wienerberger tegelbalkar och våra ingenjörer utför också konstruktionslösningar för tegelfasader. Danskt slaget tegel i många olika färger ingår också i sortimentet. Det tillverkas på Wienerberger två danska tegelbruk utanför Helsingör och på Fyn. Sortimentet på fasadtegel kompletteras med spännande tegel från Wienerbergers olika tegelbruk runt om i Europa.

STO

STO Sto är ett av Europas ledande företag när det gäller systemlösningar och produkter inom Fasad, Interiör, Betong och Golv. Vi erbjuder system och produkter för hela byggprojektet: smarta fasadsystem med ett stort urval av ytbeläggningar, såsom puts, natursten, tegel och glas. På insidan har vi lösningar för akustik, interiör och golv. Vår tanke är att man inte kan skapa framgång enbart genom att ha en bra produkt. Det handlar

Stenhus i Väst

Stenhus i Väst Jag som startat bolaget heter Esa Myllymäki. Jag har arbetat i byggbranschen under många år. Från början är jag konstruktör och har länge arbetat som konstruktionskonsult i eget företag. Med tiden har jag mer och mer inriktat mig mot att erbjuda både större och mindre bygg-uppdrag på totalentreprenad. I början av 2000-talet kom jag i kontakt med H+H som lättbetongleverantör. Det var då mitt intresse för stenhus